.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتفاضه ی واقعی؛ از سنگ تا موشک
این یک انتفاضه واقعی است، نبردی که به صهیونیست ها می گوید، نه تنها دوران بزن درو تمام شده است، بلکه پایان دوران اشغالگری به شیوه مدرن است .
انتفاضه ی واقعی؛ از سنگ تا موشک

شمال نیوز: هادی ابراهیمی /  اکنون صدای آژیر خطر در تل آویو به صدا در آمده است، گویا سراسر چالوس نیوز - دلنوشته « هادی ابراهیمی » در اولین نوروز بدون سردار دل هاتل آویو در حال لرزیدن است، انتفاضه واقعی، حکایت از قول قاسم دارد که بشارت پیروزی را داده بود. اینجا دیگر راکت های مقاومت بلای جان صهیونیست ها شده است، جهنمی در تل آویو، حیفا و اشدود و سراسر رژیم اشغالگر و نامشروع اسرائیل برپا شده است،  بر روی هر موشکی که از غزه ی مقاوم خارج می شود، اثر انگشت و امضاء حاج قاسم و ابومهدی المهندس بر روی آن حک شده است، شلیک موشک های مقاومت در رسانه ها و شبکه های اجتماعی به رغم سانسور خبری امپراتوری رسانه ای دیدنی شده است، کمتر از سه ساعت 200 موشک به اراضی اشغالی پرتاب شده است، آتش خشم جوانان فلسطینی سراسر منطقه را فرا گرفته است، آسمان تل آویو با موشک های مقاومت ستاره باران شده است، شهر الداد سقوط کرده، برج های 15 طبقه و تاسیسات نفتی عسقلان در آتش می سوزد، موشک های مقاومت به درون کافی شاپ های صهیونیستی فرود آمده و حتی فرودگاه بن گوریون در تل آویو پایتخت رژیم صهیونیستی به دنبال حملات موشکی گروه های مقاومت بسته شده، رسانه های صهیونیستی گفته اند، این فقط یک دهم قدرت حزب الله است که سراسر رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل خصوصا تل آویو و عسقلان را شخم زده است، آری! آن ها درست اشاره کردند این همان پایان شب صهیون است، پایانی که رهبر و مقتدای آزادی خواهان جهان امام خامنه ای از تغییر موازنه فلسطین در همین چند روز پیش فرموده بودند و اینکه قدرتی که نابودی رژیم صهیونیستی را قطعی کرده است، دیروز سنگ و امروز موشک، این همان دستاورد بزرگ مرد میدان حاج قاسم عزیز است، فرمانده میدان به حماس، جهاد، گردان های القسام و قدس آموخته بود که راه مبارزه و استقلال نه با روش های سازش کارانه حاصل می شود و نه با کاسه ی گدایی صلح به دست گرفتن.

حاج قاسم گفته بود، فردای روشن فلسطین و قدس عزیز فقط در یک کلمه است آن هم مقاومت و این حکایت از دست برتر جریان مقاومت در برابر اشغالگران است.

سلام و درود خدا بر حاج قاسم، ابومهدی المهندس، شیخ احمد یاسین، عماد مغنیه، سید مصطفی بدرالدین ، شهید سید عباس موسوی و همه شهدای مقاومت بین الملل اسلامی .

آری! این یک انتفاضه واقعی است، نبردی که به صهیونیست ها می گوید، نه تنها دوران بزن درو تمام شده است، بلکه پایان دوران اشغالگری به شیوه مدرن است .

امروز غزه مظلوم و قدس شریف آماج اقدامات دردمنشانه رژیم سفاک و خون آشام صهیونیستی است، در حمله جنگنده های رژیم نامشروع اسرائیل به ساختمان مسکونی و اداری شاهد کشتار و قتل عام کودکان، جوانان، مردان و زنان هستیم، اما نابودی این رژیم صهیونیستی و حذف این رژیم جعلی حتمی است و این بشارت مقاومت امام خامنه ای عزیز است که امروز طومار معامله قرن ترامپ هم در نوردیده می شود .

قطعا این اولین و آخرین میخ بر تابوت معامله قرن نخواهد بود، انتفاضه جدید، انتفاضه واقعی است، انتفاضه ای که برای خون خواهی حاج قاسم و شهدای مقاومت است، انتفاضه ای که بلای جان صهیونیست ها شده است و حتی گنبد آهنین و اقتصاد اسرائیل را به چالش و نابودی کشانده است. بدون تردید اگر صهیونیست ها از مواضع خود عقب نشینی نکنند، تل آویو شدیدتر از عسقلان موشک باران خواهد شد، و این فرود موشک های مقاومت و لحظات دیدنی شلیک آن ها تداعی حمله موشکی ایران به نیروهای آمریکایی در پایگاه هوایی عین الاسد است .

هادی ابراهیمی - پژوهشگر مسائل سیاسی - مازندران

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.206 seconds.